28 sty 2014

Dobrego złe początki [027-029]

Witajcie. Tu nowa stażystka Resovija. Cały czas się dziwię jak Chedey mogła wziąć do szablonarni kogoś, kto zaczął robić szablony dwa tygodnie temu. No ale skoro się już powiedziało "a", to trzeba powiedzieć "b". Oto kilka szablonów:

















Po wielu, wielu, naprawdę wielu problemach (Chedey wie jakich) udało mi się wstawić te nieszczęsne szablony. Wam też ostatnimi czasu blogspot szaleje?

Limit: jeden (jeśli znajdzie się ktoś odważny)
Edit: Zamówienie dla Smoczycy Lei już się robi ;)

Trzymajcie się ciepło :)
Papa :)

17 komentarzy:

  1. Szczerze? Nie znam się na grafice, ale muszę przyznać, że twoje pracy bardzo mi się podobają. Osobiście wolę, gdy kolumna, w której umieszczane są posty jest prostokątna, ale taka również wygląda ładnie.
    Masz talent! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. *Oh niie teraz przyszedł czas na opinie Chedey* xd
    Otóż przyjęłam Cię, bo jak już wcześniej wspomniałam, jak na tak krótki czas robienia szablonów potrafisz meeega dużo i jestem ciekawa twoich kolejnych szablonów. Masz potencjał, który trzeba rozwijać, nie zaprzepaść tego :)
    Szablon 1- Strasznie podoba mi się dobranie kolorów. Bardzo dobrze, ze pobrałaś kolor z postaci dałaś taki sam na posty etc. Może nagłówek powinien być większy, a css mniejszy? Zależy też od gustu :)
    O i jeszcze jedno, mniejsze napisy bardziej by pasowały :D
    Szablon 2- On mi się najbardziej podoba :D Fajnie wtopione stocki, widzę kilka tekstur . Och, jeden stock psuje nagłówek, ten domek który kolorem się znacznie odróżnia. Css fajny :D Może ciut jaśniejszy by się przydał, ale to tylko mój wymysł

    Szablon3- Prosty i fajny :) Może w Tytułach jaśniejszy kolor czcionki, hm? ;D Ogólnie prezentuje się very good

    ostatnia uwaga, obiecuję!

    Używasz koloryzacji? One dają super efekt takiego ujednolicenia kolorystyki. Może się skusisZ?

    Pozdrooo! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym złożyć zamówienie u was :)
    - Link : http://plomien-ognia-nocy.blogspot.com/
    - Zdjęcia.
    1. http://userserve-ak.last.fm/serve/_/88307163/Justin%2BBieber%2BJustin%2Bfor%2BTeen%2BVogue%2BPNG.png
    2. http://static3.wikia.nocookie.net/__cb20131001191351/slugterra/pl/images/b/b1/Wampir-requiem.jpg ( te mało widoczne)
    3. http://thumbs.dreamstime.com/z/soce-tatua-7415461.jpg

    -Układ? Chciałabym aby pole tekstu było małe, nie takie wielkie. Kolorystyka? czarna najlepiej. nagłówek czarno biały. bardzo bym też prosiła aby szablon był mroczny. I też czy nagłówek może być w kształcie koła i znajdować się po prawej strony. COŚ TAKIEGO JAK TUTAJ http://graphicsbyme4you.blogspot.com/2014/01/used.html
    Byłabym bardzo wdzięczna, jeżeli natomiast nie dasz rady to zrób zwykły. tylko mroczny :)
    - Chcę aby znajdował się tytuł : Płomień Ognia Nocy i cytat" (...) Po trze­cie wreszcie, byłam w tym wam­pirze bez­wa­run­ko­wo i nieod­wołal­nie zakochana"
    - red ball

    Ciesze się ,że jest mała szansa ,że wykonasz ten szablon dziękuje xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się przyznać, że długo czekałam na tę notkę, bo chciałam zobaczyć te twoje cuda. Ok, to może po kolei:-)
    1. Szablon chyba mój ulubiony♥ Jak na dwa tygodnie z grafiką wyszedł ci bardzo, bardzo dobrze. Ale żeby nie było za fajnie to jeszcze trochę, co bym zmieniła.Tak jak Chedey powiedziała, mógłby być większy, a napis odrobinę mniejszy. Do tego zmniejszyłabym jeszcze zdjęcie Lily.
    2. W drugim było by wszystko świetnie gdyby nie ten nieszczęsny domek! :-) Css bardzo przyjemny, może nagłówek troszkę zbyt pstrokaty. Właśnie, używasz koloryzacji? Przeniosło by to twoją grafikę na wyższy poziom, wierz mi :)
    3. Ten jest ładny, a jedyne co mi nie pasuje to napis. Nie wiem dlaczego, tak po prostu :P

    Mam nadzieję że pomyślnie przejdziesz staż :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koloryzacji nie używam, ale chyba zacznę
      Dziękuję za rady, które na pewno wykorzystam i wcielę w życie natychmiast :)

      Usuń
    2. Latte!
      Kiedy zaprezentujesz nam swoje dzieła?
      Nie myśl, że cie poganiam, nie. Po prostu już się nie mogę doczekać swojego szablonu. Na pewno będzie piękny! ♥

      Usuń
    3. Twój mam już wykonany :-) Notkę dodam 3.02 <3

      Usuń
    4. Nie mogę się doczekać! <3

      Usuń
  5. Dwa pierwsze zupełnie nie w moim stylu, ale ostatni... No ahhh! Piękny jest! :)
    Weny życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ok to teraz czas na moją dziwną opinię ;) Więc tak:
    Szablon 1: jedyne co mnie tu "denerwuje" to wygumkowane włosy (czy to 'wina' zdjęcia?) no cóż po tym jak Chedey i Latte zwróciły mi na to uwagę jakoś bardziej się tym przejmuję na jakimkolwiek szablonie na jaki spojrzę xd.
    Szablon 2: Jak już dziewczyny pisały jedno zdjęcie trochę rozwaliło efekt... Gdyby nie to, prawdopodobnie ten szablon podobałby mi się najbardziej ;) Może jakaś koloryzacja by to poprawiła hmm..?
    Szablon 3: mój ulubiony z tej notki. Prosty ale asdfghjkoiuigyfutji *-* po prostu śliczny. css i te ptaki... Ale jeśli miałabym się do czegoś na siłę przyczepić to brak polskich znaków w napisie ;( Ale nawet bez tego jest cuuuuuuudny...
    To by było na tyle... a jeszcze zapomniałam! "Jak tak patrzę na Twoje szablony, to pojęcia nie mam dlaczego Chedey wybrała mnie na jedną z szabloniarek! Gdzie mi do Ciebie!? Za sto lat nie nauczę się robić takich szablonów :)" ~ cytat z Twojego komentarza pod moją notką. Myślę, że w tej notce masz 3 całkiem niezłe 'argumenty'. ;)
    Pomyślnego stażu ~XoXo

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey!

    Przyszła pora na kilka słów ode mnie...
    szablon 1....
    Pierwsze co się rzuca w oczka to źle wycięta postać.To troszkę denerwujące.Wybieraj mniejszą gumkę wtedy będzie ci lepiej wymazać zbędne fragmęty a efekt będzie zadowalający.Reszta spoko.

    szablon 2...
    Tutaj postać jest dobrze wycięta jednak źle wtopiona.Nakładaj na postać Textury i zmieniaj opcje krycia.To pomaga ;)

    szablon 3...
    Tutaj nie mam się czego czepić.Wszystko jest dobrze :3

    To taka moja opinia mam nadzieję , że cię nie uraziłam :P

    Życzę powodzenia i Pozdrawiam!

    Trixie Verdass

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ skąd! Dopiero się uczę i każda uwaga, krytyka i dobre słowo są bardzo mile widziane! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że pojawiła się fanka Resovii Rzeszów, sama jestem fanką drużyny siatkarskiej :)
    Moim faworytem jest szablon 3.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szablony bardzo ładne ^.^
    Moim faworytem jest 3 *.*
    Ooo widzę że ktoś tutaj mieszka (chyba) nie daleko mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, że mało ludzi z Podkarpacia, a tu proszę kilka osób się znalazło.

      Usuń
    2. Dość dużo jak widzę :D

      Usuń
  11. Pobieram: http://resovija.deviantart.com/art/Ptaki-430112173
    Na bloga: violetta-and-her-world.blogspot.com
    Hasło: Dancing love.

    OdpowiedzUsuń