11 sty 2014

Notice me [004-006]

Cześć kochani!
Jak zapewne zauważyliście jestem nową stażystką na SS. Nie macie pojęcia jak się z tego cieszę i dziękuję Chedey za przyjęcie mnie. Nie będę pisać nic o sobie, bo od czego jest zakładka "Autorzy".
Na dzisiaj przygotowałam 3 szablony i 4 tekstury. Może się komuś coś spodoba ;)

Szablony:

[Podgląd / Pobierz]
 Szczerze? Szablon podobał mi się kiedy go robiłam. Później stwierdziłam, że jest taki sobie.

[Podgląd / Pobierz]
Wydaje mi się, że css jest za prosty... Ale tak po za tym chyba nie jest tragicznie.

[Podgląd / Pobierz]

Nie wiem co o nim napisać... xd

Tekstury:

[ Pobierz ]
[ Pobierz ]

[ Pobierz ]
[ Pobierz ]

 Trochę ubogo ale następnym razem postaram się przygotować więcej.
Przyjmę 2/3 zamówienia.

4 komentarze:

  1. Dodaję komentarz, jak obiecałam :) Zacznijmy może od szablonu pierwszego, od którego nie mogę oderwać oczu. CSS jest przyjemny i lekki, grafika też bardzo ładna, podoba mi się tu kolorystyka. Jak na moje mogłaś dać inne przejście w kartach, ale to tylko moje zdanie :P
    Co do drugiego też jest niezły, ale postać ma "ucięte" ramiona, co najbardziej mnie denerwuje :D Ogólnie szablon prezentuje się fajnie, uważam, że prostota CSS dodaje mu tylko uroku, ale przykro mi, że nie dodałaś żadnego efektu kart :( I jeszcze jedna rada - postaraj się używać gumki o większej średnicy do wymazywania nagłówka, bo nad przejściem w tło musisz jeszcze poćwiczyć. Ale nie martw się, mnie samej to nie idzie.
    A trzeci szablon (gdyby nie to przejście w tło) byłby po prostu idealny! Mój kochany bad boy Zayn <3 I mogłaś jeszcze wyśrodkować tytuł :P
    Jak widać komentarz pełen krytyki, za co cię przepraszam, ale taka właśnie jestem :P Na moje masz ogromne zdolności graficzne i daleko zajdziesz! Pozdrawiam i życzę przyjemnego stażu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no no, świetna notka- podoba mi się :)
    A więc zacznę od najlepszego szablonu, czyli trzeciego z Demi i Zaynem :)
    Uwielbiam tą kolorystykę! jest naprawdę w sam raz, miła dla oka , strasznie mi się podoba. Oczywiście nagłówek powinien być tak jak już Latte wspomniała- estetyczniej wygumkowany, żeby nie było takiej różnicy między tłem, a nagłówkiem. Może w CSSie coś trzeba byłoby dodać? Hmm. Dla mnie pomimo tych szczególików- idealny! :D

    Teraz szablon numer 1. Nagłówek jest baaardzo dobry, może zbytnio wyróżnia się ten tekst na nim, troszkę mniejsze wtopienie lub kolor ciut jaśniejszy i było by ok. Co do css, to bardzo fajny pomysł :D I like it! Całość prezentuje się miło i lekko. O! może zmniejszyłabym odstępy między postem a kolumną i podniosłabym je troszkę do góry.

    Szablon 2: Oczywiście na początku zauważyłam wymazanie nagłówka - zostało wcześniej wspomniane, więc nie będę Cię więcej męczyć ;)) Css może troszkę ubogi, no ale niektórym podoba się taka prostota, więc to zależy od gustu.

    Reasumując, życzę Ci, abyś rozwijała się na naszej szablonarni oraz abyśmy razem z Latte dzielnie prowadzili SS. Co do całości- szablonów i tekstur-Oby tak dalej!
    Jejjciuu jak ja się cieszę, że mam Was dziewczyny C;
    Miłego wieczoru! Bajo bajo x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah dzięki za opinię ;) W następnej notce bardziej się postaram xd

      Usuń
  3. Hej!
    Chcę zapytać, co to są ikony i tekstury do ikon i gdzie się ich używa?
    Z góry dziękuję!
    Angela♥♥♥

    OdpowiedzUsuń