14 lut 2014

Post tematyczny: Graphical Valentines [051-066]


 
(c) terriblecrash.blogspot.com
Witamy wszystkich bardzo serdecznie na naszej wspólnej pierwszej notce na tym blogu. No tak 14 luty, data mówi sama za siebie. Oczywiście wolę nie wygłaszać poglądów na temat Walentynek, są ludzie, którzy lubią to święto, a także nienawidzą[czyt. m.in. Chedey].xd No ale dzisiaj postaramy się zaskoczyć Was naszymi szablonami, bo to na nich kładziemy szczególną uwagę. Oczywiście, będą przepełnione miłością i słodkością. 3, 2, 1, 0..... Zaczynamy? :)

 Chedey:

 podgląd & pobierz
W rzeczywistości miał wyjść ciemniejszy, robiłam go na laptopie o strasznym kontraście kolorów :/ Tam wszystko dużo atrakcyjniej wyglądało...
podgląd & pobierz
Też miało wyjść odrobinie ciemniej :C Ale za to uwielbiam tą parę!

podgląd & pobierz
Ktoś oglądał film Now is good? ;D

 podgląd & pobierz
Mój faworyt <3 Delenka! :D Chociaż też miał wyjść znacznie ciemniejszy :/

 podgląd & pobierz
taki tam sb szabloniczek ^^

Yukira

Dawno nie robiłam takich kolorowych szablonów. Teen Wolfa dawno nie oglądałam, ale nadal kocham tą parę. 

podgląd/pobierz
Jak widać pomysłów ambitnych nie miałam, więc drugi szablon też jest z gwiazdkami TW. Starałam się jednak żeby szablony były w miarę uniwersalne, więc powinny pasować do zwykłych opowiadań :)

InginiaXoXo

Takie tam, 3 koszmarki szablony. Nie będę nic więcej o nich pisać.
[ podgląd / pobierz ]
[ podgląd / pobierz ]

[ podgląd / pobierz ]

Latte:

Jak dla mnie jest troszkę zbyt jaskrawy, ale może być. Lubię css <3

[Pobierz]
Szczerze? PS mi siadł, więc wzięłam byle jaką grafikę, dodałam troszkę kodów i bum! Jest szablon :-) Może nie najwyższych lotów, ale jednak.

 [Pobierz]
Jak widać, bracia się czasami na coś przydają i naprawiają Photoshopy xD
Są tu jacyś fani Darów Anioła? Ja osobiście ubóstwiam <3 Może oni nie są parą, ale się całowali, więc uznałam, że jednak może być. To chyba mój faworyt :P

 [Pobierz]
Kolejny prosty graficznie, choć bogaty w css szablon. Nie czekajcie, to jest jednak mój faworyt :D



 Resovija:


podgląd/pobierz

Bardzo bardzo prosty szablon.




podgląd/pobierz

Nie wiem co mam o nim myśleć. Wiem jedno.
 Draco to łamacz kobiecych serc

 


Już niedługo nowy wygląd blog, mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. 
Nie przyjmujemy zamówień pod tą notką.
Miłego walentynkowego wieczoru, pełnego miłości życzy:
Załoga Szablono-Sfery ;)
Jak się podobało? :D

13 komentarzy:

  1. Do trzeciego szablonu Latte nie ma linku podglądu :/
    A tak to wszystkie ładne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, Latte postara się niedługo wkleić :)
      Dziękujemy :)))

      Usuń
  2. Ten z misiem podoba mi się chyba najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się szablony bardzo podobają, naprawdę. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie żebym ponagla czy coś i żebyście nie odebrały tego w złym słowa znaczeniu, ale kiedy Chedey doda zamówienia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę zerknąć na rubrykę-notki ;)
      22.-w sobotę x

      Usuń
    2. Nie mogę wyrobić się szybciej- naprawdę przepraszam, ale mam zaległości w szkole- 12 sprawdzianów do nadrobienia w tym tygodniu, mam nadzieję, że jest to wyrozumiałe.

      Usuń
    3. Oczywiście, że rozumiem bo sama mam zaległości ze sprawdzianami bo byłam w szkole nie obecna a do tego jeszcze świeże dochodzą, kartkówki, pytania itp. więc wiem co czujesz :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. Macie wspaniały blog! Prosiłabym was o to abyście zrobili dla mnie szablon. Dane:
    http://beliebersworldofjustin.blogspot.com/
    -Justin Bieber i jego koledzy lub Jaxon Bieber i Zazmyn Bieber z Justinem Bieberem ;)
    -Kolor: fioletowy lub/i jego odcienie ;)
    - Nazwa/cytat/whatever/napis: World Of Justin ;)
    Wiem, że macie wiele zamówień bo jesteście super stronką, ale mam nadzieję, że mnie wybierzecie aby zrobić szablon. Jestem z góry bardzo wdzięczna ;)
    Powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam przykro, ale tak jak napisałyśmy na górze, pod tą notką nie przyjmujemy niestety zamówień.

      Usuń
    2. A gdzie można napisać zamówienie ? ;)

      Usuń
    3. No cóż. Yukira ma w planach dzisiaj opublikować swoje szablony, może ją poprosisz o zamówienie? :)

      Usuń