30 maj 2014

Co nas inspiruje: muzyka [186-193]

(c)InginiaXoXo

Witajcie! Maj dobiega końca więc czas na post tematyczny. Tym razem temat wymyśliła Nath. Jak widać po tytule znajdziecie tu prace z różnymi solistami/zespołami. Są to między innymi: Demi Lovato, Sabaton, Linkin Park, Selena Gomez i One Direction. Mamy nadzieję, że spodoba Wam się to co przygotowałyśmy.
Enjoy.


Sellyx


Ress

Dzisiaj będzie prosto. Chwilowo mam wstręt do... tradycyjnych szablonów i zajmuję się prostymi obrazkami. 


Green Day



Nie znam osoby, która nie zna tego zespołu. Billie Joe Armstrong jest jednym z niewielu wokalistów, którzy naprawdę urzekli mnie głosem. Piosenki Green Day'a są praktycznie na każdą okazję. Nie ważne czy jesteś smutny/a czy wesoły/a. Na pewno znajdziesz coś dla siebie. 





Sabaton



Sabaton! Boże!! Kocham ten zespół! Kocham! Głos Joakima... taki twardy, mocny... piękny! A ich piosenki? Uprising, 40-1, Aces in exile i oczywiście Inmate 4859. Tak, to piosenki SZWEDZKIEGO zespołu o Polakach. Powstanie Warszawskie, Bitwa pod Wizną, Dywizion 303 i przepiękna pieśń o rotmistrzu Witoldzie Pileckim. Naprawdę polecam Wam ten zespół. Mocne brzmienie, wzruszające piosenki i wspaniały (oraz bardzo przystojny) wokalista.
* okładka najnowszej płyty Sabatonu "Heroes"





Nath





InginiaXoXo






Pod tym postem nie przyjmujemy zamówień.
Bye :)

10 komentarzy:

  1. Sellyx, jak się nazywa dziewczyna z Twojego pierwszego szablonu?

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja O.o To mnie zaskoczyłaś tym GD. Pozytywnie oczywiście :3
    Szablon bardzo prosty i skromny, ale ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne szablony ;)
    Bardzo mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne szablony <3
    Najbardziej podobają mi się szablony Nath *o* Są cudne.
    Czekam na następne ślicznośći! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ress powiedz kiedy będę miała swój szablon. Proszę odpowiedz.
    Z góry dzięki Gabi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładam, że w kolejnej notce. Pisze Ci to kolejny raz. I kolejny raz Ci przypomnę, że mamy nieograniczony czas na oddanie zamówień. Jest rubryka "notki", tam możesz sprawdzić kiedy Ress coś będzie dodawać.

      Usuń
  6. Świetne prace!

    Słuchajcie mam problem.
    W poprzednim poście był dla mnie szablon chciałam go pobrać a tu mnie wywala na jakąś dziwną stronę.
    Przeczytałam poradnik jak zainstalować szablon, ale najgorsze jest to że go w ogóle nie moge pobrać!
    Pokazuje mi się strona: wp.pl
    Mogłaby któraś w was mi poradzić co zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wszystko działa prawidłowo... Nie wiem co może się dziać.

      Może Ci to pomoże:
      http://hostuje.net/file.php?id=5b49b9bd70f5e42b3c5dab3284672b95
      (link o pobrania)

      Usuń