24 maj 2014

Minimalizm & Disney, czyli wszystko to, co Ress kocha najbardziej [178-181]

A więc oficjalnie jestem szabloniarką Szablono Sfery. Haha! Nadal nie mogę w to uwierzyć. Bardzo dziękuję Iniginii, Sellyx i oczywiście Nath, że nadal chciały ze mną współpracować na tym blogu. Jesteście wielkie!

Z czym się Wam kojarzą bajki Disney'a? Z prawdziwą przyjaźnią, wielką miłością i niekończącymi się piosenkami? Słuchajcie, za pół roku stuknie mi osiemnastka i jestem tym wręcz załamana.Nie chcę być stara, więc od dwóch tygodni oglądam różnorakie bajki, żeby jak najdłużej zachować w sobie dziecko. Smerfy i Scooby'ego znam już chyba na pamięć. A Disney? Disney. Kwestie niektórych postaci znam jak amen w pacierzu :D




Mała syrenka. Która dziewczyna nie widziała tej bajki? Znacie takową? Ja nie. 






Bardzo podoba mi się ten obrazek. Jest dziewczęcy i delikatny, ale ma w sobie coś mrocznego.







Przyznam się szczerze. Jak usłyszałam, że ma powstać nowa wersja Śpiącej Królewny, a w postać Diaboliny ma się wcielić sama Angelina Jolie, to jak Boga kocham, podskoczyłam z radości. 
Już się nie mogę doczekać premiery! 




podgląd/pobierz

Ot zwykły szablon.



Moim faworytem w tej notce jest absolutnie Diabolina.
 I ten miły pan poniżej :D




Nie przyjmuję zamówień!

2 komentarze:

  1. Dwa ostatnie szablony podobają mi się najbardziej <3
    Ale oczywiście wszystkie są cudowne ^^
    I ja również nie mogę się doczekać premiery tego filmu ;3
    Fajnie, że zostajesz ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę wiedzieć, jak nazywa się dziewczyna z ostatniego szablonu?
    Śliczny :)

    OdpowiedzUsuń