23 wrz 2014

Wygraliśmy! Moje serce się raduje! [281-284]


Nie wiem jak Wy, ale w niedziele płakałam jak małe dziecko.

Jestem fanką siatkówki od ośmiu lat, lecz niedzielny wieczór był najpiękniejszy. Naprawdę. Te emocje... Wybaczcie. Ja wciąż to przeżywam. 

Przez ponad miesiąc nie miałam dostępu do komputera. I do mistrzostw. Niech Solorz się cieszy, że sąsiad ma Cyfrowy Polsat, bo zabiłabym.



Szablony wolne: 

podgląd/pobierz


podgląd/pobierz


podgląd/pobierz
Praca wyróżniona w przeglądzie tygodnia na Katalogu Grafików

Jak widzicie poszłam troszkę w tematykę potterowską. Mam nadzieję, że się podobają :)



Zamówienie suenos:


podgląd/pobierz


Przepraszam za to 'małe opóźnienie', ale naprawdę nie miałam na to wpływu.
Mam nadzieję, że szablon się podoba :)

*

Chcecie kilka szablonów z naszymi siatkarzami?
Sypcie nazwiska, jeśli chcecie kogoś konkretnego.
*
Widzicie nowy szablon Inigini?
Piękny, prawda?


Limit: Jedno zamówienie.

13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! Tak! Tak! Wygraliśmy! Widzę, że nie tylko ja cieszyłam się jak głupia z wygranej naszych mistrzów. :) I jestem jak najbardziej za tym, aby zrobić kilka szablonów z naszymi Złotkami. A może tak z Mariuszem? Trochę szkoda, że kończy karierę... A poza tym to świetny pomysł, chyba nie widziałam jeszcze szablonów z siatkarzami i w ogóle o tej tematyce. Może nawet będę pisać opowiadanie o tematyce sportu, siatkówki, więc byłby jak znalazł. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mariusz kończy karierę reprezentacyjną, ale myślę, że nacieszymy się jeszcze jego widokiem w SKRZE (Jakby nie mógł grać w Resovii)
      Powiem Ci szczerze, że sama zamierzam pisać FF z Wlazłym w roli głównej, więc takowe szablony na pewno się znajdą.

      Pozdrawiam ;)
      Ress

      Usuń
    2. No właśnie, też mam taką nadzieję, że to jeszcze nie koniec. O, to super, bo właśnie szukam takich opowiadań. Fajnie byłoby poczytać. :)

      Usuń
    3. Za tydzień powinnam wystartować, bo za cholerę nie mam pomysłu na prolog, choć pierwsze dwa rozdziały są ;)

      Jeśli chcesz, podaj mi swój mail/GG a powiadomię Cię o starcie :)

      Usuń
    4. Byłabym wdzięczna. :)

      mail: karolajn1012@gmail.com

      Usuń
  3. Ress, zamówiłam szablonik i napisałas mi ze zostało wykonane :-) rozumiem, że aktualne i jak bedziesz mieć czas to wykonasz go, tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ;)

      Jak pisałam wcześniej, miałam zepsuty komputer. Niestety wymagany był format. Te rzeczy, które nie zdążyłam zgrać na pendriva... przepadły.

      Jeśli podasz mi swój mail/GG wyślę Ci go pocztą, a dopiero potem umieszczę na stronie :)

      Usuń
    2. Dzięki :-)
      mrs.blanco77@gmail.com

      Usuń
  4. 1 i 3 szablon to moje faworyty ,ale reszta też jest ładna :D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej, ej! :) To ja sb złożę dwa zamówienia i albo przyjmiesz, albo nie ;)
    Szablon dla mnie jest śliczny, wspaniały i wgl *-* Bardzo mi się podoba! Więc bardo dziękuję i wybaczam opóźnienie ;d Ogólnie to robisz śliczne szablony. A co do tych zamówień, to mam nadzieję, że przypadną Ci do gustu, bo wiesz, z czym są związane xd
    Wiem, że nie mam żadnych postów na blogach i pewnie oba ruszą dopiero za jakiś miesiąc, ale skoro nadarza się okazja szabloniarki, która chce robić takie szablony, to czemu nie spróbować skorzystać?
    Pierwszy:
    1. http://fivb-mistrzostwa-swiata-w-siatkowce.blogspot.com/
    2. Zdaję się na Ciebie. A chcę Michała Winiarskiego z Mariuszem Wlazłym i Karolem Kłosem ;)
    3. Może być bez, ewentualnie tytuł bloga. Jak Ci wygodniej.
    4. Jasne kolory. Bardzo jasne. Kremowy, wręcz biel, taka brudna z czerwonymi dodatkami. Ma oddawać ducha naszego kraju. Układ prawo kolumnowy i nie chciałabym, aby kolumny były zaokrąglone. Najlepiej z zamkniętym nagłówkiem.
    5. "Zwiadowcy"

    Drugie:
    1. http://polska-siatkowka-mistrzostwa-swiata.blogspot.com/
    2. Znów zdaję się na Ciebie, ale tym razem Michał Winiarski, Michał Kubiak i Fabian Drzyzga.
    3. to samo, co wyżej. Albo bez, albo nazwa. Jak Ci wygodniej.
    4. Kolorki jasne, z resztą też zdaję się na Ciebie. Byle nie róż.
    5. "Zwiadowcy"

    Jeszcze raz dziękuję za szablon i proszę o powiadomienie, czy któryś z tych szablonów wyżej zostanie wykonany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i do drugiego szablonu w 4 punkcie nie chciałabym zaokrąglonych kolumn i układ prawo kolumnowy ;)

      Usuń