20 cze 2015

See you again [424-426]


Hej! Tutaj Kath z nowym nickiem :D Chwilowo zostawiłam "Kath" w nawiasie, żeby było wiadomo, o kogo chodzi. Teraz będę się podpisywać jako Leila :)
Wracam po bodajże miesięcznym urlopie. Chyba nie muszę tłumaczyć, że koniec roku itd. Na dodatek w domu został jeden komputer (mój), więc miałam ograniczony dostęp. Na szczęście już po problemach. Wiem, że bardzo mądrze przyjęłam przed urlopem z 6 zamówień. Mam nadzieję, że nic się nie stało jak oddaję je po ponad miesiącu :D 
Zamówienia:

Invicta - brak buttonu na blogu, a w podpisie jest najprawdopodobniej mój CSS, więc odrzucam zamówienie

Dla Sheili:

Dla Brithany/Sunny:

Dla Werrra Belieberr:

Zamówienia dla: Kate i Szalona Blondynka pojawią się w następnej notce (możliwe, że wyślę je w ciągu tygodnia). Szablony robiłam na ostatnią chwilę (myślałam, że będę miała więcej czasu) i po prostu wyszły tragicznie (nie przesadzam). Mówię tu głównie o nagłówkach ;D Dlatego wolałabym to "coś" poprawić.

Sygnaturka:

Ikony:

Limit zamówień: (nie przyjmuję w tej notce)

Macie jakieś propozycje na szablony wolne?

27 komentarzy:

  1. Hay <3
    Boże. Świetne szablony.
    Moim faworytem jest pierwszy. Propozycję?
    Może jakiś szablon z Niallem Horanem? Albo z Jade z Little Mix. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te szablony! <3
    A co do propozycji to może Emily Rudd? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może coś z Taylor Swift albo Carą Delevingne?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejkuu ♥
    Szablon jest prześliczny *.*
    Na prawdę bardzo Ci dziękuję <3 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umieściłam jednego zdjęcia (ze względów estetycznych blablabla xD), ale cieszę się, że szablon Ci się podoba :)

      Usuń
  5. Piękne szablony *-*
    Jeśli chodzi o propozycje, to może jakiś szablon z Martiną?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ! Bardzo podoba mi się pierwszy ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapomniałam o buttonie. xd
    To nie jest twój kod, podała mi go moja znajoma.
    Szkoda, że go nie wykonasz.
    Szablony są pięknę *.*
    Może Taylor Swift?
    Invicta

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne szablony, może teraz Albą Rico?

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne. ;*
    Bardzo dziękuję za szablonik, nie trzeba robić żadnych poprawek.
    Propozycje? Hmm... Może z Mercedes Lambre? Mało jest serialowej Lu na szablonach. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SZABLON Z TINI I MECHI! Bądźmy w niebie 💖🙊❤

      Usuń
    2. RACJA, TAK W OGÓLE: O Kasiasta! ^^

      Usuń
    3. Zapomniałam podpisu po komem, bo zamieszanie robię.

      Carla (Brithany)
      Teraz jest prawidłowo.

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. 1.Adres bloga: para-sonar.blogspot.com
    2. Linki do zdjęć ( https://pbs.twimg.com/media/BuYOOV2IEAAvQSE.jpg:large
    https://pbs.twimg.com/media/B5Z4-P2IMAAH_UD.jpg
    .)

    3. Napis jaki ma się znaleźć na nagłówku :
    First you both go out your way~Leonetta
    4.Kontakt- souuhathleen@gmail.com
    5. Oczekiwania (jaki układ, kolorystyka) zalezy mi na podobnym i kolorystycznie, jak i układ z szablonu nr. 416
    6. Opis bloga, opowiadanie Leonetty, nowa historia tocząca się w Nowym Jorku, miłość połączy ich niespodziewanie.

    7. Jakieś gadżety które mają się tam znaleźć- nie potrzebne :3
    8. Hasło- Gwiazd naszych wina <3

    Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak już pisalam, mój szablon jest cudaśny. ❤
    Jest naprawdę świetny.

    Co do reszty notki - oczywiście same perełki. ❤ Bardzo podobają mi się twoje pracę. ;*

    Jeszcze piosenka ❤ Najlepsza ever. Z najlepszego filmu (jednego z moich ulubionych ❤)

    Co do szablonów wolnych, jedyne co przychodzi mi do głowy, to Tini (w końcu moja idolka xD) Albo Taylor Swift. Z chęcią zobaczyłabym takowe szablony:)

    Jeszcze raz bardzo dziękuję za szablon!

    Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że szablon się podoba C:

      Usuń
  14. 1. http://francesca-y-diego-forever.blogspot.com/
    2. http://4.bp.blogspot.com/-X9pzI_i8iA0/U7cp1Ez5xNI/AAAAAAAAIKQ/LbVm8aysZQE/s1600/10313028_783027215049738_8886207553427595071_n.jpg , http://vignette1.wikia.nocookie.net/violettaseries/images/a/a7/Diego1.jpg/revision/latest?cb=20140502094159
    3. Każde ryzyko jest krokiem ku przeznaczeniu
    4. alexa.delarosa@o2.pl
    5. Kolorystyka mogłaby być w szarości i błękicie a do układu nie mam szczególnych wymagań.
    6. Mój blog jest z opowiadaniami o Diecesce (parze z 3 sezonu Violetty)
    7. Z gadżetów jedynie zależy mi na stronach :)
    8. Trzy metry nad niebem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Limit zamówień: (nie przyjmuję w tej notce)"

      Usuń
    2. Wiem, ale zamówienia składa się pod najnowszym postem i myślałam, że Inginia zauważy, że tu też jest coś napisane do poprzedniego postu. Po prostu zauważyłam za wcześnie :(

      Usuń
  15. Zatem ja z niecierpliwością wyczekuje na mój szablon :).
    Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń