11 maj 2016

I Have Hope... [572]



Witam.
Cóż, nie mam wytłumaczenia, że tak dawno nie było mojej notki, zwłaszcza iż jestem na stażu.
Dziękuję Ingini za przedłużenie terminu, w innym wypadku już bym wyleciała z hukiem, zwłaszcza, że przygotowałam tak mało prac "-.-
No ale niestety, tylko tyle zdołałam z Sb wydobyć.
Na dziś mam tylko jeden szablon, nagłówek i tapetkę, zrobioną w kilku rozdzielczościach, z mojej Ulub. Creepepasty ^.^
Może komuś się spodoba.


Szablon Anime
Ma bardzo prościutkie kody, ale mi się spododobał ^.^

 Szablon anime

Nagłówek Anime
Jest zrobiony w Png. Co prawda dawno go robiłam, ale szkoda by zalegał na kompie.

 Nagłówek Anime

No i tapetka z Jeffem .. ja osobiście ją uwielbiam *.*

Tapetka

 Jeff The Killer


Na dziś niestety to wszystko. Mam cichą nadzieję, że uda mi się zaliczyć staż.
Pozdrawiam wszystkich Cieplutko ^.^




5 komentarzy:

  1. Hejcia cx
    Tak na szybko, prace są genialne xx ale moje serducho podbiła tapeta xp
    Nie martw się co do stażu xd z pewnością go przejdziesz, serdecznie pozdrawiam xx
    Ily xo

    OdpowiedzUsuń