4 lip 2016

TGD 15: Gotta go my own way (music tag) [595]


Hej :) Dzisiaj znowu bardzo krótko. Jak widzicie po tytule zostałam nominowana przez Evelyn do zrobienia music tagu. Po za tym jest jeden wolny szablon. Ostatnio brak mi weny i jestem świadoma faktu, że mój czas na tym blogu jest policzony. Szykują się duże zmiany. We wtorek poznam wyniki matur i wtedy zapadnie decyzja - studia, albo wyjazd do USA. I nieważne, co się okaże, powoli muszę przywyknąć do myśli o odejściu. Może to będzie za kilka dni, może kilka tygodni, a może rozciągnie się to do miesięcy, nie wiem... Ale gdzieś tam czuję, że ten moment nadejdzie o wiele szybciej niż bym sobie tego życzyła.
Anyway... Enjoy!


Szablon




Music tag
 O co chodzi? Jest to wyzwanie stworzone przez Prettysmilex w którym graficy nominują grafików do stworzenia 7 sygnatur inspirowanych ulubionymi piosenkami w różnch "kategoriach" (może ktoś coś zrozumiał, bo jak widać nie umiem tłumaczyć xd)



Ponieważ 2 z 3 osób które chciałam nominować już ten tag robiły, (a jest 1 w nocy i jestem leniwa), każda czytająca to osoba może czuć się nominowana :). Uprzedzając pytania: jedyną osobą która została z 3 którą chciałam nominować jest Misis ;) (do roboty kobieto! xd)

1. Piosenka, która mnie opisuje: Little Mix - Little Me

2. Piosenka, która opisuje, co teraz czuję: Zayn - fOoL fOr YoU

3: Piosenka, która utkwiła mi w głowie: Demi Lovato - Body Say 

4. Piosenka, która sprawia że jestem szczęśliwa: One Direction - What Makes You Beautiful

5.Piosenka, która sprawia że jestem smutna: Selena Gomez - The Heart Wants What It Wants

6. Piosenka, która mnie uspokaja: One Direction - If I Could Fly

7. Piosenka, która budzi we mnie wolę walki: P!nk - Just Like Fire

Limit: max 1

Chyba tyle ;) Bye!

9 komentarzy:

  1. Hej chciałam się zapytać czy przyjmujesz zamówienia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj...
    Załamałam sie wstępem.. raczej, tak jak ty przeżywam wyniki matur (co z tego że mnie to nie dotyczy) , nawet nie wiesz co się ze mną działo jak zobaczyłam na tt #matura czy coś w ten teges xd trzy lata (*modli sie*)
    Przechodząc do senda .. bo po to piszę ten komentarz, na początku ogarnęłam notkę no i se pomyślałam "kurde kinia znowu rozwaliła system" klikam se w szablon.. pierwszy zawał, później se mądra przeczytałam ten music tag i cholera jasna dlaczego?! XDDD no ale ok, myślę sobie ,kurde no okej zrobię to, ale idk kogo nominuje xd
    Paczam na pierwszą sygnature i wiesz co.. ona tak utkwiła mi w glowie.. Po pierwsze - little me to piosenka która opisuje także mnie. Po drugie - dzięki tej piosence zajęłam trzecie miejsce w ogólnopolskim i weszłam w inny etap. Kocham tą piosenkę, zawsze bedzie mi bliska.. a jak zobaczyłam że sygnatura jest właśnie powiązana z tą piosenką.. nic dodać nic ująć.
    Reszta magicznych stworzonek przemknęła mi szybko jednak nie na tyle ile byś chciała, każda z nich jest na swój sposób piękna. I wiesz co??? Przeszłaś tak długą droge.. Widać jak się zmieniłaś i jak zmieniła sie twoja wrażliwość i podejście do wykonywania prac - są dopracowane w każdym calu, za co Cię podziwiam ,ale nie do tego zmierzam.. przeszłaś naprawdę długą drogę.. i nie będę krzyczeć żebyś zostawala, nie musisz, wzięłaś to co najlepsze z prowadzenia tej strony, nie potrzeba Ci nowych doświadczeń, jesteś na takim etapie gdzie możesz pomagać innym odkrywać te doświadczenia... Ty odkrylaś swoje mocne strony, stworzyłaś swój styl - dorosłaś. I z całego serca życzę Ci by spotkało Cię w życiu coś o wiele wiele piękniejszego niż ta codzienność którą żyjesz prawdopodobnie teraz. Wyjazd do usa , czemu nie?! Tylko pamietaj gdzie zaczynałaś xx
    No tak na koniec fav: sygnatura z little me cx i the heart what whant it want idk czy dobrze napisałam
    No pisanie z tele jest wyczynem- podziwiaj mnie! XD
    Kończę mój komentarz bo kark mi nawala xd trzymaj sie kochana xx
    Ilysm x

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiany często nam wychodzą na lepsze, ale ta z pewnością nie będzie dobra w 100%. Uwielbiam twoje prace właśnie dlatego, że pomimo braku weny je tworzysz i wychodzą świetne. Wiem, co oznacza brak weny, mnie też to w pewnym momencie spotkało. Tak, czy inaczej, wyjazd do USA, czemu nie?
    Sygnaturka z If I Could Fly jest moim faworytem. Chociaż Little Me i The Heart Wants What It Wants też zapadają w pamieć, pozostałe z resztą też ;)
    Miłych wakacji, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech od publikacji notki minęły 3 dni, a moje życie już jest na zupełnie innych torach... Jeśli wszystko potoczy się tak jak bym sobie tego życzyła, to jeszcze się tu ze mną pomęczycie, o to się nie martw xd.
      Cieszę się, że podobają Ci się moje prace. Jak wiesz brak weny ssie, ale jak już przełamie się ten najgorszy moment, to całkiem fajnie się tworzy i chyba już jestem blisko. Anyway, dziękuję za miłe słowa <3
      No i oczywiście miłych wakacji! :)

      Usuń
  4. Chciałabym u ciebie złożyć zamówienie :) Wiem pewnie masz dosyć już tych szablonów , ale staram się je zamówić już od roku . Więc mam nadzieję , że wreszcie ktoś przyjmie moje zamówienie .

    1. Adres bloga - http://kill-em-with-kindest.blogspot.com

    2. Linki do zdjęć (1- http://ifotos.pl/z/sqwraha , 2-http://ifotos.pl/z/sqwrare

    3. Napis , jaki ma się znaleźć na nagłówku - Kill Em With Kindness

    4. Kontakt ze mną - g.wojnarowska05@gmail.com

    5. Oczekwiwania (jaki układ , kolorystyka) - Szczerze powiedziawszy to ja nie znam się na szablonach , ale prosiłabym o taki standardowy układ jak na większości szablonów . Zdaję się na ciebie i wiem , że masz duszę artystyczną i wszystko wyjdzie Ci dobrze . Możesz poeksperymentować . Daję Ci wolną rękę co do układu i kolorystyki :)

    6. Opis bloga - Blog jest o pewniej dziewczynie , która była sławna , kochana . Myślała , że ma cudowne życie i wystarczyła tylko jedna noc , aby utraciła wszystko . Otrzymywała listy z groźbami , ulotki . Okazało się , że za tym wszystkim stoi jej najlepsza przyjaciółka w branży filmowej Katy . Vilu rozpoczyna odkryć siebie na nowo , postanawia wyjechać z kraju . Po przylocie spotyka przystojnego mężczyznę , który wywróci jej życie o 180 stopni . Ale on sam posiada tajemnice z przeszłości , które potrafią zniszczyć nowe życie Violetty . Niestety to nie koniec problemów , ponieważ do dziewczyny przyjeżdża jej stary chłopak Jack . Zamiesza on w głowie Vilu ... Ale czy sama dokona właściwego wyboru i czy posłucha własnego serca , czy też rozumu . Wątki z przeszłości dużo pomogą rozwikłać problemy dziewczyny . Jednak czy jej decyzja okaże się prawdziwa ? ... (TAK WIEM ROZPISAŁAM SIĘ ) Mam nadzieję , że mnie za to nie zabijesz ! Bardzo kocham pisać , a najbardziej gdy są wątki z przeszłości :D

    7. Gadżety - Standardowo myślę ;) No to tak : tekst , strony , statystyka , archiwum , miejsce na zdjęcie waszego loga , obserwatorzy i chyba tyle . Albo jak będziesz chciała coś dodać to dodaj według twojego uznania :)

    8. Hasło : If I stay

    Mam nadzieję , że moje zamówienie spełnia wszystkie oczekiwania regulaminu . Byłabym bardzo szczęśliwa jakbyś zaakceptowała moje zamówienie . Myślę , że się w nim połapiesz i jest zrozumiałe . Przepraszam , jeśli popełniłam jakieś błędu , albo coś innego . Życzę miłego dnia i dziękuję xoxo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy Twoim zamówieniem nie zajmuje się przypadkiem Misis? Kilka dni temu pokazywała mi szablon odpowiadający takiemu zamówieniu. Pamiętaj że za podwójne zamawianie, możesz w ogóle nie dostać szablonu.

      Usuń