21 wrz 2016

Love You, Goodbye! [600-601]


Witajcie :) Jak mam być szczera to chyba najtrudniejsza notka jaką przyszło mi tu opublikować. Po tytule już możecie się domyślić dlaczego. Dziś Szablono-Sfera zostaje zawieszona w działaniu. Chyba większość osób spodziewała się tego. Ostatnio (prawie) wszystkie szabloniarki były na urlopach, a zgłoszeń do naboru też brakowało. So here we are.
Dla części osób może wydać się dziwne że aż tak bardzo związałam się emocjonalnie z blogiem, którego nawet nie założyłam. Ale jak blog istnieje 989 dni, ja jestem tu 988 (nie, wcale nie liczyłam tego tylko po to, żeby opóźnić dodanie tej notki). To jednak kawał czasu. I teraz, nad ranem po całej nocy pakowania się do akademika, czuję że to ten moment. Reszta dziewczyn została już wcześniej poinformowana, więc nie ma sensu tego dłużej przeciągać.

Dziękuję wszystkim dziewczynom które przez tyle czasu funkcjonowania bloga pojawiły się w ekipie. Szczególnie Misis i Cherry, które bardzo pomagały mi w sprawach organizacyjnych i nie tylko ;) I zawsze mogłam na nie liczyć.

No i oczywiście wszystkim odwiedzającym, bez Was nic z tego by się nie udało ;).




Zamówienie na as-long-as-you-fuck-me.blogspot.com

Nie wiem czy jest dokładnie tak jak chciałaś, bo chyba coś po drodze pokręciłam... I ile razy sprawdzałam jak miało być to znowu coś kręciłam xd. Jak chcesz jakieś zmiany śmiało pisz :)

Zamówienie dla Olga. ♠
Jak bardzo lubię robić okładki ta za nic nie chciała wyjść jak chciałam więc zrobiłam dwie, ale nie wiem czy Ci się któraś spodoba, więc jbc śmiało pisz  to coś jeszcze pokminię ;)
1 | 2
Współpraca z Lynx

Nagłówek
Nie mam o nim zdania...

 Ech, to by było na tyle... Może za jakiś czas zdecydujemy z dziewczynami reaktywować bloga... Może pootwieramy prywatne blogi... Zobaczymy wszystko przed nami :).

History

8 komentarzy:

  1. O rany :C Wielka szkoda, że to koniec. Mam nadzieję, że zobaczymy Cię gdzieś indziej ♥
    Dzisiejsze prace są świetne! Najbardziej podoba mi się nagłówek, jest niesamowity *-*

    Ściskam mocno!
    Alessa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że prace przypadły Ci do gustu ;) Jeśli chodzi o blogi... Na razie potrzebuję chwilę przerwy od grafiki, ale spokojnie jak tylko odpocznę i ogarnę studia postaram się wrócić 💙
      Ściskam x

      Usuń
  2. Boże! Nie wiem która lepsza! Ale chyba tą drugą wezmę dziękuję <3
    Szkoda że to koniec.. Super szabloniarnia była. Dajcie gdzieś znać jakbyście miały prywatne - chętnie wpadnę : >
    Prace też są świetne - aż by się chciało zamówić kolejną okładkę :D
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww nie ma za co ;) Jeśli chodzi o blogi to najszybciej się czegoś dowiesz podglądając nasze profile ;) Lub po prostu możesz napisać się zapytać - w zakładce kontakt masz podane gdzie i jak :)
      Pozdrawiam x

      Usuń
  3. Chyba nic nie muszę dodawać :")
    Ja też Tobie dziękuję, Inginia! <3 Dzięki Tobie tu trafiłam ;3

    Love Ya!

    OdpowiedzUsuń
  4. A planujecie kiedyś wrócić? Wielka szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  5. planujecie jakąś 'reaktywacje' czy coś w tym stylu?

    OdpowiedzUsuń