1 lut 2014

Broken promises [037-039]

Witajcie ponownie!
Szczerze mówiąc jestem zaskoczona, że udało mi się jednak dzisiaj (pisanie notki o 23 - zawsze spoko) opublikować notkę. Nigdy nie miałam tylu problemów z kompem... No cóż. Przez to że musiałam na nowo instalować PS i przeglądarkę cały mój misterny plan jak najlepiej wykorzystać ferie poszedł się j... jajeczkami bawić. W związku z tym dzisiaj są tylko 2 szablony na zamówienie, jeden wolny i paczka stocków z modelkami...
To tyle.

Zamówienia: 
Od razu uprzedzam, że znając mnie i moje "umiejętności" pewnie są dokładnie takie jak w waszych najgorszych koszmarach ;_; Jeśli coś (wszystko) będzie wam się nie podobać i chciałybyście aby zostało zmienione - piszcie. 

Tak jak chciałaś jest wysuwana karta (na podglądzie "info")


Co do tego szablonu...  na swoja "obronę" mogę powiedzieć, że komp mi sie zawiesił zanim zapisałam i wszystko poszło w p... piłkę grać. A potem nie mogłam znaleźć zdjęc i jeszcze nie takie kolory ;-; Przepraszam :(

Szablon Wolny:

Taki jakiś staroć... tylko trochę nagłówek przerobiłam...

Stocki:
[ Pobierz ]


A zapomniałabym!
Jeśli chodzi o zamówienie które złożyła Daria LaFontaine: szczerze to dopiero dzisiaj je zauważyłam. Nie sprawdzałam wcześniej (w czasie kiedy zamawiałaś była notka innej szabloniarki). Jeśli bardzo Ci zależy mogę je wykonać (jeśli zdążę dodać jeszcze coś przed końcem stażu) jeśli nie to możesz złożyć je u kogoś innego albo coś.

To by było na tyle.
Limit...  wezmę jakieś 1 zamówienie... (bo nie wiem czy się do 7 wyrobię xd) 

EDIT: chętnie przyjmę zamówienie Pyk Pyk (jak już pisałam na Twoim blogu: proszę wstawić button!)

25 komentarzy:

  1. Mnie się podobają! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wolny z Zaynem jest świetny *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolny jest przepiękny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamawiam :^
    1. Wstawiłam button na bloga, promujący Was :)
    2. Link do bloga: http://historieleonettypolska.blogspot.com/
    3. http://i2.pinger.pl/pgr13/138cbe0d000cd3fb52e292a7

    http://2.bp.blogspot.com/-BiWMlaFFT0I/UgpXRjEPGyI/AAAAAAAAALg/7vrXv4L3puc/s1600/Vilu+y+Leo%C5%9B+2.png

    http://universo-violetta.tumblr.com/image/63644054071
    4. Na pewno, żeby fotka z pocałunkiem była na środku, a pozostałe dwa zdjęcia obojętnie. Odcienie fioletu. I napis "Miłość jest tym, co czuję, jest dla mnie wszystkim."
    5. Hasło: red ball
    Z góry bardzo dziękuję, bo wiem, że dużo poświęcasz na to czasu :3
    Mam nadzieję, że wykonasz :**
    ~Mechi

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj wykonała byś szablon wolny na którym by były takie osoby jak:
    One direction, Perrie Edwards, Mercedes Lambre , Martina Stoessel, Oraz Lodovica Comello???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o szablony wolne z konkretnymi osobami to zapraszam do zakładki "Propozycje" i/lub galerii :)

      Usuń
  7. Hej. Chciałabym abyś przeprowadziła kilka zmian w moim szablonie, oczywiście jeśli to możliwe :)
    1. Czy byłaby możliwość aby naglowek był bardziej z lewej strony, a kolumna z menu była trochę wyżej niż ta z postami?
    2. Chciałbym aby tło było kremowe, takie jak tło na tych dolnych zdjęciach z postaciami.
    3. Czy te "paski" na samej górze kolumn mogłyby być jaśniejsze?
    4. Tło też mogłoby być w pastelowy róż lub np troche ładniejszy odcień fioletu.
    5. To świecące tło mogłoby być w jasnym, pastelowym kolorze.
    Mam nadzieję, że nie obrazisz się na mnie na tyle zmian :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym żeby było bardziej 'magicznie' :)

      Usuń
    2. Ok więc żeby było jasne: to co napisze, to nie tak, że mam jakiś problem z tym, że Ci się nie podoba, czy coś, bo to ma być na Twoim blogu i Ty bd musiała to znosić przez jakis czas ALE to nie zmienia postaci kilku "detali". Przeanalizowałam zamówienie które złożyłaś pod moją poprzednią notką i wiesz śmieszna sprawa, zmieniałaś jakąś 1/4 zamówienia... a i po za tym zdecyduj sie na kolory bo w komentarzu powyżej widze 2 "wytyczne" do 1 elementu. W miarę możliwości proszę abyś skontaktowała się ze mną przez gg >17585734<

      Usuń
    3. Być może faktycznie zmieniłam jakąś część zamówienia ale to tylko dla tego, że coś mi tu nie pasuje :)
      Najbardziej zależy mi na punkcie 3,4 i 5. Jeśli 1 wymaga zbyt wielu zmian- nie musisz tego zmieniać :D

      Usuń
    4. Postaram się coś wykombinować ale nie jestem w stanie powiedzieć kiedy bd szablon.

      Usuń
    5. Czy w takim razie zanim zmienisz ten szablon mogłabym ja go pobrać? :D

      Usuń
    6. Jeśli chcesz pobrać szablon robiony na zamówienie (nie złożone przez Ciebie), musisz zapytać o zgodę osobę która go zamówiła i jeśli sie zgodzi możesz go pobrać. Oczywiście nie zapominając o regulaminie.

      Usuń
    7. Chciałabym aby szablon czy nagłówek (nwm jak to nazwać) był mniejszy. Ten jest za szeroki

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. ale przecież tam jest nazwa własna w sensie nazwa bloga -, -

      Usuń
    2. Akurat ze zmianą napisu jest najmniejszy problem ;)

      Usuń
  9. Hasło: Dancing Love , A pobiorę sobie modeleczki, zawsze się przydadzą :)
    Przepraszam, że dopiero teraz dodaję komentarz, no ale ostatnio miałam prawie 40 stopniową gorączkę i przybycie do SS było wręcz niemożliwe :p

    Bardzo spodobały mi się szablony. MMM, z Zaynem najlepszy!
    Potem ten pierwszy z Violletty, Bardzo pooba mi się, naprawde, nie wiem skąd osoba zamawiająca zachciała sobie tylu poprawek ....
    No i bardzo fajniutka czcionka, naprawdę, extra!
    W szablonie z 1d Demi itd... przydałoby tylko zmniejszyć odstępy między postem a kolumną. Troszkę może w szablonie z Zaynem zmniejszyć i było by okej :)) No i troszkę tytuły posta i gadżetu są nie widoczne. To tylko takie malutkie uwagi :))
    A i to samo co wspomniałam u Latte, moim zdaniem lepiej wygląda gdy nagłówek nie nachodzi na pasek nawigacyjny. wystarczy przesunąć nagłówek ociupnkę nizej i moim skromnym zdaniem wygląda to niebo lepiej :D

    Pozdrawiam cieplutko, milutko, buźki, kisski :*
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. - http://wszystkoovioletta.blogspot.com/
    - https://www.google.pl/search?q=violetta+2+nag%C5%82%C3%B3wek&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=7tz3UvKXHpDYsgbwj4DoCg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1360&bih=624#facrc=_&imgdii=_&imgrc=1vm8IyTngbLOjM%253A%3BgYBFiWYym3k4QM%3Bhttp%253A%252F%252F2.bp.blogspot.com%252F-h1KhmQKA8NA%252FUmzxFOzf_4I%252FAAAAAAAABug%252FUrWK_fzjWUY%252Fs1600%252Fbvfgfr.png%3Bhttp%253A%252F%252Fblogviolettaxp.blogspot.com%252F2013%252F10%252Fnagowki-na-wasze-blogi-violetty.html%3B926%3B542
    http://fc06.deviantart.net/fs71/f/2013/157/5/6/violetta_diego_franchesca_ludmila_leon_juliedi_by_julitini-d682v6y.png
    Nie wiem które z tych zdjęć jest lepsze, więc Ty wybierz to które będzie bardziej pasować :D (Jeśli żadne z nich nie jest dobre, to sama możesz wybrać coś podobnego ;) I jeśli użyjesz zdjęcie na którym nie ma napisu "Violetta" to użyj jeszcze tego zdjęcia https://www.google.pl/search?q=logo+violetta&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=ot_3UsfiK4TMsgbX0YCoAw&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1360&bih=624#facrc=_&imgdii=c6a6T8cyFSka8M%3A%3BrvrskrWjSpe8XM%3Bc6a6T8cyFSka8M%3A&imgrc=c6a6T8cyFSka8M%253A%3B2aoKOP07A1Ys_M%3Bhttp%253A%252F%252Fi.pinger.pl%252Fpgr424%252F6441e86f00264cc25197a802%252Flogo3.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Flubietenstann1.pinger.pl%252F%3B520%3B399 :D
    - Chciałabym, żeby znajdował się na tym szablonie kolor: różowy (taki w miarę jasny) i fioletowy :D Chciałabym, żeby kolumna na "strony" itp. była po prawej stronie, a kolumna w której mają się znajdować posty, żeby była troszeczkę szersza niż taka, którą mam teraz na swoim blogu :)
    - Może gdzieś być (ale nie musi) małymi literkami napis:
    wszystkoovioletta.blogspot.com
    - red ball
    Z góry bardzo dziękuję i mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie, bo bardzo mi zależy na tym szablonie ;D ♥

    PS. Bardzo mi się podoba ten szablon http://imageshack.com/a/img833/2650/mbwd.jpg i chciałabym coś podobnego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze może być to zdjęcie https://www.google.pl/search?q=violetta+2+nag%C5%82%C3%B3wek&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=7tz3UvKXHpDYsgbwj4DoCg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1360&bih=624#facrc=_&imgdii=_&imgrc=Nr7V_1jcG-KhfM%253A%3BzQ-FoAvMe905vM%3Bhttp%253A%252F%252F3.bp.blogspot.com%252F-Kn2MSNO1LZc%252FUo48k8BPA3I%252FAAAAAAAADFE%252FcVblwRcFR4Q%252Fs640%252Fviolkatolkapannaanna.png%3Bhttp%253A%252F%252Fviolettamartinastt.blogspot.com%252F2013%252F12%252Fnagowki-i-ta-z-violetty-na-twojego-bloga.html%3B640%3B309 :)
      Jeśli przyjmiesz zmówienie to wybór należy do Ciebie ;D

      Usuń
    2. Proszę napisz czy przyjmujesz zamówienie.. :)
      Bardzo mi na tym zależy.

      Usuń
  11. Chciałabym zamówić.
    http://victoriajusticepolska.blogspot.com/

    Chciałabym abyś wykorzystała te zdjęcia (pozostawiam wybór) https://www.google.pl/search?q=Victoria+Justice+wiosna&client=firefox-a&hs=0VH&rls=org.mozilla:pl:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=VRT5UvfpFYeRhQfrioH4Dw&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1440&bih=796#q=Victoria+Justice+MTV+Movie+Awards+2012&rls=org.mozilla:pl:official&tbm=isch&imgdii=_

    Chciałabym aby było to jak najbardziej wiosenne. Aby dominowały pastelowe kolory (szczególnie niebieski). Żeby kolory pasowały do ubioru Vic :D

    Jeśli chodzi o napis to chciałabym abyś umieściła tam '
    You don't have to be afraid
    To put your dream in action' i link bloga

    HASŁO: red ball

    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie jeśli tak to masz bardzo dużo czasu ponieważ wygląd chce zmienić dopiero na wiosnę :D
    Bardzo proszę o pastelowe kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym również aby data postów i gadżetów była wyśrodkowana. Również aby wszystkie podstrony były po prawej stronie (w pastelach) Jak byś mogła to żeby napis (przy zwijaniu posta) "czytaj więcej" było po prawej stronie i jakiś ciekawy (pastelowy) obrazek pasujący do bloga :D Proszę również oto aby każdy post był oddzielny a nad każdym z nich data :)

      Usuń