6 cze 2014

Maybe you know me [198-201]



Witajcie ziemianie ! Jest to moja pierwsza notka na SS .Jestem bardzo szczęśliwa ,że dostałam się tutaj na staż . Uwielbiam muzykę , taniec , a przede wszystkim jazdę konną . Mam nadzieję ,że moje prace się wam spodobają . Na dziś przygotowałam 4 szablony i jeden nagłówek  :




Podgląd/Pobierz

Ten szablon bardzo przyjemnie mi się robiło . Oprócz tego że zdjęcia na nagłówek szukałam ponad dwie godziny .
Podgląd/Pobierz
Przy tym szablonie siedziałam najdłużej. Kolorystka bardzo mi się w nim podoba .

Podgląd/Pobierz
Co by tu powiedzieć ? Szablon jest bardzo wiosenny moim zdaniem , ale czekam na wasze opinie .

Podgląd/Pobierz

No i ostatni szablon. Miał wyjść troszeczkę inaczej , lecz wydaje mi się ,że nie jest źle .

Podgląd/Pobierz

Sama nie wiem co powiedzieć o tym nagłówku . Z jednej strony mi się podoba , a z drugiej uważam ,że napisami go zepsułam . A jak Wy uważacie ?

Mam nadzieję ,że moje prace się Wam spodobały .
Całuję , Rosalie
Przyjmę 2-3 zamówienia .



27 komentarzy:

  1. Prace są świetne :)
    Mnie się bardzo podobają :)
    Nie wiem czy robisz nagłówki z Violetty, ale jeśli tak to napisz proszę :)
    Przepraszam jeśli nie robisz :)
    Rose M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. - Link do Twojego bloga. --> http://you-make-me-feels.blogspot.com/
      - Zdjęcia postaci, które mają znajdować się na szablonie - Osoby, hmm może nie tyle co osoby, co prosiłabym o to --> [url]http://i59.tinypic.com/mhzytk.jpg[/url] i o to ---> [url]http://pl.tinypic.com/r/2dglr12/8[/url] Jeśli chodzi o ten nagłówek co mam ustawiony, to nie jest z zadnej szablonarni :)

      -Twoja wizja szablonu (układ, kolorystyka)- Hmm więc tak, to oko chciałabym żeby było wyżej, nad panoramą tego miasta co Ci dałam linka, ogólnie to jakieś kolory beżu z fioletem, oddaje się na twoją wizję. Nie znam się na tym więc ufam twojemu wyborowi :)
      -Ewentualny cytat / nazwa / napis, czy whatever :) - " I've been all over the world - Looking for you ! "
      -Hasło na znak znajomości regulaminu: undercover

      Z góry bardzo dziękuję :)

      Usuń
    2. Robię nagłówki z Violetty
      Całuję ,
      Rosalie

      Usuń
    3. Melania Ferro
      Spróbuję zrobić , lecz nie obiecuję ,że mi się uda
      Xoxo
      Rosalie

      Usuń
    4. Chciałabym zamówić u Ciebie szablon.
      Hasło: Undercover
      Blog: violetta-opowiadanie1.blogspot.com
      Postacie: Leonetta(Leon i Violetta)
      Zdjęcia dobierz sama, bo to ty tworzysz ten nagłówek, a potem moje sugestie mogłyby kłócić się z twoim pomysłem.
      Kolorystyka: Najlepiej, aby był fioletowy, gdyż jest to mój ulubiony kolor.Jeśli nie fioletowy to wybierz sama kolor :)
      Napis: Leonetta para siempre
      Dziękuję bardzo za fatygę.
      Button na bloga wstawiłam :)
      Kontakt: GG - 50725179
      Rose M.

      Usuń
  2. Witam!
    Chciałabym złożyć, zamówienie!
    ' Adres bloga - http://moje-story-leonetta.blogspot.com
    ' Na zdjęciu, bądz zdjęciach, chciałabym, aby znalazła się Martina Stoessel Możesz sama wybrać , bo mi jest to zupełnie obojętnie.
    ' Kolorystyka? - byle nie ciemna. Mogą być to np. jakieś pastelowe kolory.
    ' Układ - prawostronny
    ' Napis - We live, as we dream - alone
    ' Hasło: undercover
    Z góry dziękuję, za przyjęte zamówienie ;**
    PS. Button już dawno jest na bloga wstawiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No notka jeśli chodzi o prace- całkiem niezła :). Zakochałam się w pierwszym szablonie xd. Później na gadu napiszę Ci jeszcze kilka spraw organizacyjnych.
    Kisski :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Cię po raz pierwszy :) Muszę Ci powiedzieć że robisz fantastyczne szablony <333 Tak jak Ingini podoba mi się pierwszy szablon jest cudny :****
    Czy będziesz tak miła i przyjmiesz moje zamówienie? ♥
    Oto one:
    1.Adres bloga: http://wierzac-w-przeznaczenia.blogspot.com/
    2.Zdjęcia: http://www.google.com/imgres?imgurl=http%3A%2F%2F4.bp.blogspot.com%2F-OjudchEePgc%2FUxgdOXFUpQI%2FAAAAAAAAB34%2F1AvRwj9Wl9I%2Fs1600%2F3.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fvioletta2polska.blogspot.com%2F2014%2F02%2Fnowa-sesja-zdjeciowa-cande.html&h=400&w=272&tbnid=_fy-a7iGw-I58M%3A&zoom=1&docid=aikl955yK7j7FM&ei=f8mRU4C_HIq57AaZ0oH4CA&tbm=isch&ved=0CGAQMygXMBc&iact=rc&uact=3&dur=356&page=2&start=15&ndsp=29
    http://www.google.com/imgres?imgurl=http%3A%2F%2F1.bp.blogspot.com%2F-NvxcqBYJscQ%2FUxgdOOsk8pI%2FAAAAAAAAB30%2FmRoytbnLQis%2Fs1600%2F2.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fvioletta2polska.blogspot.com%2F2014%2F02%2Fnowa-sesja-zdjeciowa-cande.html&h=400&w=272&tbnid=x_Y8CAODRX-8AM%3A&zoom=1&docid=aikl955yK7j7FM&ei=f8mRU4C_HIq57AaZ0oH4CA&tbm=isch&ved=0CE4QMygOMA4&iact=rc&uact=3&dur=499&page=1&start=0&ndsp=15
    Myślę że będą pasować jeżeli nie daje Tobie wolną rękę (jest to Candelaria Molfese gdybyś nie wiedziała :D)
    3.Kolorystyka: Hmmm wolałabym żeby była jasna np. błękitny albo jasny zieleń ty wybierz ;)
    4. Lewostronny :) PS Prosiłabym o ruszające się ramki jakby można :)
    5.Napis: Los pequeños pasos que van después de los sueños y el amor ...
    6.Hasło: undercover
    Button jest już wstawiony :)
    Mam nadzieje że przyjmiesz moje zamówienie to dla mnie bardzo ważne ♥
    Kami ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje ;*****
      Nawet nie wiesz jak się ciesze *.*

      Usuń
  5. Musisz bardzo popracować na wymazywaniem. Ogólnie jest ok, ale daleko do ideału. Widać wiele niedociągnięć w grafice jak i w CSS. Mam nadzieję, że szybko się poduczysz.
    Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG!!!!
    Już cie uwielbiam ♥♥♥
    Twoje prace to po prostu czyste piękno
    W pierwszym szabloniku zakochałam sie od razu, gdyż kocham konie!
    Ty mnie bardzo dobrze znasz, bo chyba wszystkie prace zawarte w tej notce, są bosko-cudaśne i wszystkie mi sie BARDZO podobaja(♥!)
    Dlatego też, składam u ciebie zamówienie :)
    Chciałabym złożyć u ciebie zamówienie na szablon, gdyż uważam, że twoje szablony są przepiękne!
    Teraz przechodząc do zamówienia :

    1.Na bloga : jorge-martina-jortini.blogspot.com
    2.Co do zdjęć...nie mam talentu do wybierania, bo pewnie zajęłoby mi to kilka dni.Zależy mi tylko na tym, aby na szablonie znaleźli się : Martina Stoessel i Jorge Blanco z serialu "Violetta"
    3.Układ...dowolny, a co do kolorystyki to chciałabym, aby szablon miał kolor błękitny, ze wstawkami pudrowego różu.
    4.Napis na szablonie/cytat : dużymi literami "Jortini', mniejszymi "A wszystko zaczęło się od zwykłego spojrzenia"
    5.Hasło : Undercover

    Jeśli chodzi o button, to już dodałam go na bloga.Jeśli nie przyjmiesz zamówienia, zamówienia u ciebie ponownie przy kolejnej notce, więc nie widzę potrzeby, aby usuwać go przy zaistniałej, być może sytuacji.
    Mam nadzieję, że zamówienie nie sprawi ci jakiegoś wielkiego kłopotu (oczywiście, jeśli je przyjmiesz) i jego wykonanie sprawi ci przyjemność.
    Z góry dziękuję, nawet jeśli nie wykonasz zamówienia ;d
    Loffki, Kisski :***
    ~Vivien :)

    PS : Na kolejną notkę czekam z niecierpliwością >.<

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey , hey ,hey :*
      Dziękuję za tyle miłych słów . Co do zamówienia przyjmuję , ale nie obiecuję ,że pojawi się w kolejnej notce :*
      Rosalie :*

      Usuń
    2. Dzięki, dzięki, dzięki :) Kochana jesteś ♥ A na zamówienie poczekam ile będzie trzeba ;d

      Usuń
  7. Witam, chciałabym złożyć zamówienie na bloga http://victoria-deporte-amor.blogspot.com/
    Zdjęcia możesz wybrać sama. Zależy mi tylko na jednym.
    http://1.bp.blogspot.com/-1Ue_XGrLhdU/UjyeswH3lOI/AAAAAAAACw8/pT6VR8TPKOU/s1600/shailene-woodley-briseuse-de-couple.jpg
    Jeżeli nie przejdzie, zależy mi, żeby dziewczyna miała ciemne włosy. Do tego piłkarz stojący tyłem, jeżeli uda ci się znaleźć zdjęcie bez nazwiska na koszulce. Obojętnie z jakiego klubu i jaki numer, byle bez nazwiska i twarzy ;)
    Jeśli to nie wypali, to jakiś element piłki nożnej chciałabym na szablonie.
    Jasne kolory, beżowy, kremowy, kawowy. Coś takiego.
    Bez napisu.
    hasło: undercover

    Jeżeli przyjęłaś zamówienie, proszę napisz mi. A jeżeli nie, to też jakbyś mogła, wtedy zamówię gdzie indziej, albo u innej szabloniarki. Szczerze obojętne mi jest, kto to wykona.
    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeśli nic nie napiszesz, albo nie przyjmiesz, to mogę złożyć zamówienie pod następną notką?
      Z góry dziękuję za odpowiedź.

      Usuń
    2. Jeśli Rosalie nie przyjmie możesz spokojnie spróbować u innej szabloniarki :)

      Usuń
    3. Jak mogłabym odmówić . Przyjmuję :*

      Usuń
    4. Jejuś, dziękuję, dziękuję, dziękuję!! ;*

      Usuń
  8. ► Hasło: undercover
    ► fanfiction-confused.blogspot.com
    ► Cytat: When your soul finds the soul it was waiting for... Don't let go...
    I prosiłabym żeby w którymś miejscu na szablonie znajdował się większą czcionką napis 'Confused'.
    ► Kolorystyka: Postawiłabym na jakiś jasny kolor, np. na pastelowy żółty.
    Chciałabym aby na szablonie znajdował się Harry Styles i Demi Lovato. Podsyłam ci zdjęcia:
    https://31.media.tumblr.com/7043c03d2d99e7365e0fb7fed0e00fd6/tumblr_n6rnk6KIzY1s8n6qdo1_500.png
    (ewentualnie gdyby tamto nie pasowało: https://24.media.tumblr.com/eedd088e04f3da55fc83b08715dc5142/tumblr_n6fy4jTaiB1s8n6qdo1_500.png )
    https://31.media.tumblr.com/tumblr_mblvgs4ukB1r3agj6o1_500.jpg
    Jeśli te zdjęcia nie pasują, to możesz śmiało je zmienić.
    Tło i styl szablonu podoba mi się coś w stylu tego: http://funkyimg.com/i/Hr9n.png, więc jeśli mogłabym prosić coś w takim stylu, to byłoby naprawdę świetne. Układ taki jak w podesłanym szablonie. Co do reszty szablonu poza postaciami naprawdę zdaję się na ciebie, jednak prosiłabym żeby miał wyraz takiej elegancji, bo opowiadanie jest o tym, że Harry jest królem. :) x
    Z góry dziękuję, naprawdę zależy mi na tym szablonie, a twoje są naprawdę genialne. x
    P.S. Button już dodany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo myślałam i przyjmuję ,lecz nie obiecuję że pojawi się w kolejnej notce , ale się postaram :*

      Usuń
    2. Jasne! Dziękuję ci bardzo! :*

      Usuń
  9. Przepraszam, że zwracam Ci na to uwagę ale nie rób spacji przy wstawianiu kropek i przecinków, to strasznie razi w oczy.
    Szablony są prześliczne. Nagłówek z Sel też (nie podobają mi się w nim jedynie te napisy, trochę psują efekt). Masz talent i życzę Ci abyć została tu dłużej i dalej się rozwijała :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, hej ;* Szablony świetne!! Układ, kolorystyka, wszystko pasuje :) i jeszcze ten CSS <3
    Mogę złożyć zamówienie?
    Mam nadzieję, że przyjmiesz.
    http://vilu-como-quieres.blogspot.com/
    Postacie: Martina Stoessel, Jorge Blanco i Peter Lanzani. Gdybyś mogła, znajdź jakieś odpowiadające ;*
    Układ: Strony (tzn. Spis Treści, itd.) Na nagłówku w kółkach. Nagłówek otwarty. Kolorystyka: nie wiem jak widzisz ten szablon. Kolory jakie chcesz. Mi wszystkie odpowiadają <3.
    cytat: Love will Remember
    hasło: undercover

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, button dodany, a to zamówienie może nie musi być w następnej notce <3

      Usuń