20 cze 2016

TGD 14: I've hurt myself by hurting you [593-594]



Witajcie! 
Nawet nie macie pojęcia jak ostatnimi czasy jestem szczęśliwa.. aż dziwnie xd to chyba tylko dlatego że jest to ostatni (OSTATNI!) tydzień szkoły ;_; W prawdzie strasznie mi smutno iż muszę zakończyć ten etap gimnazjum i przejść w etap " jestem licealistką " . Zawsze we wszystkich serialach, filmach etc była mowa o liceum.. Jestem ciekawa czy rzeczywiście jest tak kolorowo xD Najbardziej dotyka mnie jednak to iż za dwa lata będę osobą pełnoletnią, przerażająca myśl z którą nie mam pojęcia jak się czuć. A tak zmieniając temat.. Mam wrażenie że moja grafika z notki na notkę się poprawia. Może nie jest aż tak idealna jaka miałaby być, jednak widzę postęp, co mnie bardzo ale to bardzo cieszy. Nie tylko w grafice widzę postęp, przeszłam też wielką przemianę odnośnie mojej osoby. Jestem z siebie tak dumna. Ten rok sprawił że  " rozkwitłam " za co naprawdę jestem ogromnie wdzięczna przede wszystkim mojej pani która kształci mnie pod względem śpiewu. Dobra! Bo coś brnę za daleko.. A tak btw to szykujcie się że kolejna notka będzie z pracami odnośnie ulubionego serialu (wreszcie jestem gotowa xd) Dzisiaj tematem głównym są piosenki które otworzyły się jako losowe. Dwa szablony, dwa nagłówki, trzy sygnatury.
Serdecznie zapraszam!



1 - Cheater   2 - It's you   3 - Not about angels

Najbardziej zadowolona jestem z ostatniej sygnatury.. Jest taka ładna, w prawdzie minimalistyczna, ale ładna. Z szablonów jestem mniej zadowolona xd wiem że muszę dokładniej dobierać stocki - nad czym jeszcze mam problem, tak samo z napisami. W drugim nagłówku tak z nimi walczyłam że postanowiłam zostawić nagłówek bez nich. No nic. Jak widzisz dobrnąłeś do końca, jestem Ci za to wdzięczna (na znak że to przeczytałeś wpis w komentarzu HURT) Jeszcze raz dziękuję, widzimy się niebawem ;)

Limit: nie ma limitu xd
Misis

20 komentarzy:

  1. Będę pierwsza!! :D
    UWAGA SPOILER!
    Etap "jestem licealistką" nie jest taki jak w serialach ;_;.
    Szablon z Seleną jest ach, och, cud, miód, galaretka ^^. A ostatnia sygnaturka jest mega. Napisałabym więcej, ale nienawidzę pisać z tel, wybacz :(
    Love ya!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehw wielka szkoda :( Btw też nie lubię pisać z tele no ale xD
      Ilyt bae x

      Usuń
  2. Szablon z Seleną jest>>> *-* Cudo! Ja też kocham tą piosenkę:) Reszta prac też superancka, jednak ten szablon podbił moje serce ♥
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :') duwicjudjxjs
      Również pozdrawiam miś xx

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Okej, czas, by wszystko w tym komentarzu napisać poprawnie ;)
    Wiesz co? Kocham Faded, kocham Kill Em with Kindness, kocham Selene i kocham tą notkę. Oczywiście -szablon z Seleną jest moim faworytem, te kolory i nagłówek>>>>>> Sygnaturki wszystkie są śliczne, nieprzekombinowanie, ale mają to coś ;*
    Chciałabym złożyć u Ciebie zamówienie, co strasznie formalnie brzmi, ale kij z tym x
    1. Adres bloga: http://kill-em-with-kindness-lnhpl.blogspot.com/
    2. Linki do zdjęć: Cóż, miałam z tym troszkę problem, by znaleźć odpowiednie, ale mam nadzieję, że będzie ok ;) *prosiłabym, by z pierwszego zdj był tylko blondynek*
    - https://www.instagram.com/p/17q5ERt6r1/
    3. Napis, jaki ma się znaleźć na nagłówku: Kill Em With Kindness i gdzieś indziej *mniejsze* napisy: "Everyday a small piece of you dies" i "Put out the fire before igniting"
    4. Kontakt: twitter: @ewmybam
    5. Oczekiwania: Na układach, szczerze, nie znam się, więc napisze tylko: prosiłabym o taki, jak na szablonie z Seleną. Kolorystyka również podobna do tej z szablonu z Sel *tak szczerze kocham go i ten... ;-)*
    6. Opis bloga: Chevelle zostaje wysłana przez rodziców na letni obóz, mimo prób przekonania ich, by jednak została. Nie chce tam robić i już na początku decyduje się odizolować od innych obozowiczów, co okaże się o wiele trudniejsze niż myślała. Domek dzieli z ośmioma innymi osobami, z którymi z początku nie ma żadnego kontaktu, bo oni są ludźmi tego typu, którego Che po prostu nienawidzi. Najgorszy wydaje jej się Charlie, chłopak wyjątkowo wkurzający i irytujący dziewczynę. Razem ze swoimi przyjaciółmi nie chcą Chevelle przejść przez ten obóz tak, jak chciała. A to nie będzie dobre dla niej, bo czasem osoby, które nienawidzimy, stają się tymi, na których nam najbardziej zależy.
    7. Jakie gadżety mają się tam znaleźć: Standardowo (raczej): statystyka, archiwum, strony, miejsce na okładkę z wattpad'a, tekst, obserwatorzy.
    8. Hasło: Zanim się pojawiłeś :*

    Po przeczytaniu własnego zamówienia twierdzę, że pisałam dość nieskładanie, więc naprawdę - bądź z siebie dumna, jak je zrozumiesz. Jeszcze raz: genialne prace ;*
    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejmuje się zadania xx btw kocham ten komentarz xd
      Również pozdrawiam xx

      Usuń
  7. Pobieram: http://pre12.deviantart.net/b6bc/th/pre/f/2016/147/e/d/template_amnesia_by_inginiaxoxo-da41u5k.png
    Na bloga: http://beside-you-baby.blogspot.com/
    Hasło: Star Wars

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja ulubiona Misi s wróciła z kolejną extra notką . Po twojej ostatniej notce jeszcze nie ochłonęłam , bo ta sygnaturka z Arianą wymiata . Ale ten szablon z Selenką to ja już nie mogę . Pokochałam Selenę od jej nowej piosenki . Słucham jej cały czas weszła mi w nawyk ! Jest boski . A jeśli chodzi o szkołę to się nie martw , bo ja też jeszcze nie wybrałam . Jakoś nie czuję tych wakacji , nie wiem czy tylko ja tak mam . No , ale cóż jakbym mogła zapomnieć też o sygnaturce z Zaynem . Bardzo mi się podoba i również uwiodła moje serce . Czekam z niecierpliwością na twoją następną notkę . Buziaki
    P.S Czy mogę złożyć zamówienie ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  11. 1.Adres bloga:
    http://szukajac-w-ciemnosci.blogspot.com/

    2. Linki do zdjęć (prosimy do zdjęcia dobrej jakości, max.3 najlepiej bez poucinanych głów, ramion itp.)
    http://vignette4.wikia.nocookie.net/harrypotter/images/3/3b/T%C5%82o-NIE_USUWA%C4%86!!!.jpg/revision/latest?cb=20150720190332&path-prefix=pl
    https://i.ytimg.com/vi/vSJvJjpgU7U/maxresdefault.jpg
    http://www.tapeciarnia.pl/tapety/normalne/235940_postac_aniol_skrzydla.jpg

    3. Napis jaki ma się znaleźć na nagłówku:
    Zaśpiewaj mi pieśń o dziewczynie która zniknęła
    Powiedz, mogłabym tą dziewczyną być ja?

    4. Kontakt:
    nika_anika@o2.pl

    5. Oczekiwania (jaki układ, kolorystyka)
    Dwie kolumny, stonowane kolory, może coś ciemnego

    6. Opis bloga (krótko o czym jest blog: ff/pamiętnik/blog lifestylowy)
    Fanfiction potterowski; opowiadanie na podstawie cyklu zaczynające się od czwartego tomu (Czary ognia); wiele wątków spoza cyklu, główny wątek książkowy traktowany jako poboczny. Pojawia się tematyka aniołów, zjawisk nadprzyrodzonych, romans itd.

    7. Jakieś gadżety które mają się tam znaleźć*
    U góry (albo w innym miejscu) menu (strony), z boku archiwum i wyszukiwanie na blogu

    8. Hasło: Incepcja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze do tego zamówienia jeden obrazek:
      http://www.bractwofantasy.pun.pl/_fora/bractwofantasy/gallery/2_1265558868.jpg

      Usuń
  12. 1. adres: grodzisko-owidz.blogspot.com (blog dopiero się stworzył, stąd nie ma na nim nawet baneru szablonosfery, ale ten pojawi się na dniach)
    2. Zdjęcia: https://explorationart.files.wordpress.com/2012/04/baba-yaga-ivan-bilibin.jpg
    http://www.studiolum.com/wang/russian/bilibin-saltan-czar-08.jpg
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/a1/f2/d4/a1f2d47ebd4cbaa6bf95d5722a01bf47.jpg
    3. Napis: Dusz młodych rzeka podzielona dziś na rozlewisk tysiące.
    4. kontakt: grodziskowidz@gmail.com
    5. Dwie kolumny, jasne kolory, błękit.
    6. Opis: Blog grupowy o tematyce szkoły magii i czarodziejstwa w Polsce, oparty na kanonie potterowskim. Szkoła znajdująca się na Pomorzu, czasy są współczesne.
    7. Nie znam się na gadżetach, ale menu musi być.
    8. Hasło: Odlot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.zamkipolskie.com/gdansk/03.jpg zapomniałem o tym zdjęciu, a jest ono dość ważne.

      Usuń
  13. Hej :3
    Chciałabym w tym komentarzu napisać, że naprawdę ubóstwiam Twoje prace <3
    Są wspaniałe, a zwłaszcza dzisiejszy szablon z Seleną Gomez. To zdecydowanie mój faworyt.
    2 i 3 sygnaturka również powalają na kolana :D
    Czekam na następną notkę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń