4 lip 2016

TGD 15: Gotta go my own way (music tag) [595]


Hej :) Dzisiaj znowu bardzo krótko. Jak widzicie po tytule zostałam nominowana przez Evelyn do zrobienia music tagu. Po za tym jest jeden wolny szablon. Ostatnio brak mi weny i jestem świadoma faktu, że mój czas na tym blogu jest policzony. Szykują się duże zmiany. We wtorek poznam wyniki matur i wtedy zapadnie decyzja - studia, albo wyjazd do USA. I nieważne, co się okaże, powoli muszę przywyknąć do myśli o odejściu. Może to będzie za kilka dni, może kilka tygodni, a może rozciągnie się to do miesięcy, nie wiem... Ale gdzieś tam czuję, że ten moment nadejdzie o wiele szybciej niż bym sobie tego życzyła.
Anyway... Enjoy!


Szablon




Music tag
 O co chodzi? Jest to wyzwanie stworzone przez Prettysmilex w którym graficy nominują grafików do stworzenia 7 sygnatur inspirowanych ulubionymi piosenkami w różnch "kategoriach" (może ktoś coś zrozumiał, bo jak widać nie umiem tłumaczyć xd)



Ponieważ 2 z 3 osób które chciałam nominować już ten tag robiły, (a jest 1 w nocy i jestem leniwa), każda czytająca to osoba może czuć się nominowana :). Uprzedzając pytania: jedyną osobą która została z 3 którą chciałam nominować jest Misis ;) (do roboty kobieto! xd)

1. Piosenka, która mnie opisuje: Little Mix - Little Me

2. Piosenka, która opisuje, co teraz czuję: Zayn - fOoL fOr YoU

3: Piosenka, która utkwiła mi w głowie: Demi Lovato - Body Say 

4. Piosenka, która sprawia że jestem szczęśliwa: One Direction - What Makes You Beautiful

5.Piosenka, która sprawia że jestem smutna: Selena Gomez - The Heart Wants What It Wants

6. Piosenka, która mnie uspokaja: One Direction - If I Could Fly

7. Piosenka, która budzi we mnie wolę walki: P!nk - Just Like Fire

Limit: max 1

Chyba tyle ;) Bye!

12 komentarzy:

  1. Hej chciałam się zapytać czy przyjmujesz zamówienia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj...
    Załamałam sie wstępem.. raczej, tak jak ty przeżywam wyniki matur (co z tego że mnie to nie dotyczy) , nawet nie wiesz co się ze mną działo jak zobaczyłam na tt #matura czy coś w ten teges xd trzy lata (*modli sie*)
    Przechodząc do senda .. bo po to piszę ten komentarz, na początku ogarnęłam notkę no i se pomyślałam "kurde kinia znowu rozwaliła system" klikam se w szablon.. pierwszy zawał, później se mądra przeczytałam ten music tag i cholera jasna dlaczego?! XDDD no ale ok, myślę sobie ,kurde no okej zrobię to, ale idk kogo nominuje xd
    Paczam na pierwszą sygnature i wiesz co.. ona tak utkwiła mi w glowie.. Po pierwsze - little me to piosenka która opisuje także mnie. Po drugie - dzięki tej piosence zajęłam trzecie miejsce w ogólnopolskim i weszłam w inny etap. Kocham tą piosenkę, zawsze bedzie mi bliska.. a jak zobaczyłam że sygnatura jest właśnie powiązana z tą piosenką.. nic dodać nic ująć.
    Reszta magicznych stworzonek przemknęła mi szybko jednak nie na tyle ile byś chciała, każda z nich jest na swój sposób piękna. I wiesz co??? Przeszłaś tak długą droge.. Widać jak się zmieniłaś i jak zmieniła sie twoja wrażliwość i podejście do wykonywania prac - są dopracowane w każdym calu, za co Cię podziwiam ,ale nie do tego zmierzam.. przeszłaś naprawdę długą drogę.. i nie będę krzyczeć żebyś zostawala, nie musisz, wzięłaś to co najlepsze z prowadzenia tej strony, nie potrzeba Ci nowych doświadczeń, jesteś na takim etapie gdzie możesz pomagać innym odkrywać te doświadczenia... Ty odkrylaś swoje mocne strony, stworzyłaś swój styl - dorosłaś. I z całego serca życzę Ci by spotkało Cię w życiu coś o wiele wiele piękniejszego niż ta codzienność którą żyjesz prawdopodobnie teraz. Wyjazd do usa , czemu nie?! Tylko pamietaj gdzie zaczynałaś xx
    No tak na koniec fav: sygnatura z little me cx i the heart what whant it want idk czy dobrze napisałam
    No pisanie z tele jest wyczynem- podziwiaj mnie! XD
    Kończę mój komentarz bo kark mi nawala xd trzymaj sie kochana xx
    Ilysm x

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiany często nam wychodzą na lepsze, ale ta z pewnością nie będzie dobra w 100%. Uwielbiam twoje prace właśnie dlatego, że pomimo braku weny je tworzysz i wychodzą świetne. Wiem, co oznacza brak weny, mnie też to w pewnym momencie spotkało. Tak, czy inaczej, wyjazd do USA, czemu nie?
    Sygnaturka z If I Could Fly jest moim faworytem. Chociaż Little Me i The Heart Wants What It Wants też zapadają w pamieć, pozostałe z resztą też ;)
    Miłych wakacji, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech od publikacji notki minęły 3 dni, a moje życie już jest na zupełnie innych torach... Jeśli wszystko potoczy się tak jak bym sobie tego życzyła, to jeszcze się tu ze mną pomęczycie, o to się nie martw xd.
      Cieszę się, że podobają Ci się moje prace. Jak wiesz brak weny ssie, ale jak już przełamie się ten najgorszy moment, to całkiem fajnie się tworzy i chyba już jestem blisko. Anyway, dziękuję za miłe słowa <3
      No i oczywiście miłych wakacji! :)

      Usuń
  4. Chciałabym u ciebie złożyć zamówienie :) Wiem pewnie masz dosyć już tych szablonów , ale staram się je zamówić już od roku . Więc mam nadzieję , że wreszcie ktoś przyjmie moje zamówienie .

    1. Adres bloga - http://kill-em-with-kindest.blogspot.com

    2. Linki do zdjęć (1- http://ifotos.pl/z/sqwraha , 2-http://ifotos.pl/z/sqwrare

    3. Napis , jaki ma się znaleźć na nagłówku - Kill Em With Kindness

    4. Kontakt ze mną - g.wojnarowska05@gmail.com

    5. Oczekwiwania (jaki układ , kolorystyka) - Szczerze powiedziawszy to ja nie znam się na szablonach , ale prosiłabym o taki standardowy układ jak na większości szablonów . Zdaję się na ciebie i wiem , że masz duszę artystyczną i wszystko wyjdzie Ci dobrze . Możesz poeksperymentować . Daję Ci wolną rękę co do układu i kolorystyki :)

    6. Opis bloga - Blog jest o pewniej dziewczynie , która była sławna , kochana . Myślała , że ma cudowne życie i wystarczyła tylko jedna noc , aby utraciła wszystko . Otrzymywała listy z groźbami , ulotki . Okazało się , że za tym wszystkim stoi jej najlepsza przyjaciółka w branży filmowej Katy . Vilu rozpoczyna odkryć siebie na nowo , postanawia wyjechać z kraju . Po przylocie spotyka przystojnego mężczyznę , który wywróci jej życie o 180 stopni . Ale on sam posiada tajemnice z przeszłości , które potrafią zniszczyć nowe życie Violetty . Niestety to nie koniec problemów , ponieważ do dziewczyny przyjeżdża jej stary chłopak Jack . Zamiesza on w głowie Vilu ... Ale czy sama dokona właściwego wyboru i czy posłucha własnego serca , czy też rozumu . Wątki z przeszłości dużo pomogą rozwikłać problemy dziewczyny . Jednak czy jej decyzja okaże się prawdziwa ? ... (TAK WIEM ROZPISAŁAM SIĘ ) Mam nadzieję , że mnie za to nie zabijesz ! Bardzo kocham pisać , a najbardziej gdy są wątki z przeszłości :D

    7. Gadżety - Standardowo myślę ;) No to tak : tekst , strony , statystyka , archiwum , miejsce na zdjęcie waszego loga , obserwatorzy i chyba tyle . Albo jak będziesz chciała coś dodać to dodaj według twojego uznania :)

    8. Hasło : If I stay

    Mam nadzieję , że moje zamówienie spełnia wszystkie oczekiwania regulaminu . Byłabym bardzo szczęśliwa jakbyś zaakceptowała moje zamówienie . Myślę , że się w nim połapiesz i jest zrozumiałe . Przepraszam , jeśli popełniłam jakieś błędu , albo coś innego . Życzę miłego dnia i dziękuję xoxo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy Twoim zamówieniem nie zajmuje się przypadkiem Misis? Kilka dni temu pokazywała mi szablon odpowiadający takiemu zamówieniu. Pamiętaj że za podwójne zamawianie, możesz w ogóle nie dostać szablonu.

      Usuń
  5. From little known facts and gift guides to stories of inspirational women and the latest fashion trends of Swimwear , our blog features fun posts on Jewelry fashion and lifestyle. Of course, if you’re a Hermes handbags lover, you’ll find that our blog also features tips for caring for your Brazilian Hair, exclusive offers and promotions, and information on new product releases.

    OdpowiedzUsuń
  6. DOŁĄCZ DO NOWEGO ŚWIATA Illuminati. Czy jesteś politykiem, studentem, mężczyzną czy kobietą,
    chcesz bogactwa, władzy, wpływów, chcesz być gwiazdą i być
    wpływowych celebrytów i chcesz, aby Twoje marzenia się spełniły, to jest
    możliwość zarejestrowania się teraz i zostania członkiem tej grupy
    (illuminati), aby otrzymać w prezencie 1000000 USD. A także zdobądź 800 000 $ jako plik
    miesięczne wynagrodzenie. Podejmij dziś decyzję, aby być bogatym, sławnym i potężnym. Jeśli
    potrzebujesz dołączyć do bractwa, napisz do nas teraz:
    johnrishgroup@gmail.com lub zadzwoń do naszego whatsApp +2347041743262

    OdpowiedzUsuń
  7. DOŁĄCZ DO NOWEGO ŚWIATA Illuminati. Czy jesteś politykiem, studentem, mężczyzną czy kobietą,
    chcesz bogactwa, władzy, wpływów, chcesz być gwiazdą i być
    wpływowych celebrytów i chcesz, aby Twoje marzenia się spełniły, to jest
    możliwość zarejestrowania się teraz i zostania członkiem tej grupy
    (illuminati), aby otrzymać w prezencie 1000000 USD. A także zdobądź 800 000 $ jako plik
    miesięczne wynagrodzenie. Podejmij dziś decyzję, aby być bogatym, sławnym i potężnym. Jeśli
    potrzebujesz dołączyć do bractwa, napisz do nas teraz:
    johnrishgroup@gmail.com lub zadzwoń do naszego whatsApp +2347041743262

    OdpowiedzUsuń